Doorzoek de IJsselheem website:  

Klachten

Klachtenregeling

IJsselheem wil graag dat u tevreden bent over de zorg en dienstverlening en werkt continu aan het verbeteren van de kwaliteit. Wanneer het niet zo loopt als u verwacht, horen wij dat graag van u. Voor klachten die niet in onderling overleg tussen u en de medewerker zijn op te lossen, heeft IJsselheem een speciale klachtenregeling. Deze regeling is beschreven in de informatie die cliŽnten van IJsselheem ontvangen.


Klachtenfunctionaris

IJsselheem heeft een klachtenfunctionaris in dienst die informatie en advies geeft naar aanleiding van vragen en klachten. De functionaris kan u op verschillende manieren helpen. Bijvoorbeeld door naar u te luisteren of voor u te bemiddelen. Ook kan een gesprek tot stand gebracht worden met de betrokkenen. Uw informatie wordt vertrouwelijk behandeld. Klachtenfunctionaris Wieke Oosterhof is te bereiken op 038-339 44 00 of op 06 - 23 81 91 07. U kunt ook mailen naar w.oosterhof@ijsselheem.nl



 

Klachtencommissie

Daarnaast kunt u terugvallen op een onafhankelijke klachtencommissie. De commissie beoordeelt de klacht en adviseert de Raad van Bestuur over verdere afhandeling. Let op: het online klachtenformulier is alleen te gebruiken voor de klachtencommissie en niet voor de klachtenfunctionaris.

Klik hier voor het online klachtenformulier

Klik hier om de klachtenregeling te downloaden

Zie ook