Ons jaarverslag van 2021 staat online!

Geplaatst op 25 maart 2022

Ons jaarverslag van 2021 staat online!

Een terugblik op 2021, wat ging er goed, waar zijn we trots op en wat kunnen we verbeteren!

We blikken, ondanks een bijzonder jaar door corona, met trots terug op wat er is gerealiseerd is dit jaar, maar we kijken ook naar wat we nog kunnen verbeteren en wat we gaan (door)ontwikkelen in 2022 om onze strategie, waarin het verlenen van hoog-complexe zorg centraal staat, te realiseren. Sinds de bestuurlijke fusie tussen IJsselheem en Hanzeheerd in juni 2021, doen we dit meer en meer in gezamenlijkheid.

De beide jaarverslagen kenmerken zich door een beknopte weergave. Voor wie meer wil weten over een onderwerp kan op verschillende plekken ‘doorklikken’ naar verdiepende informatie op de website van IJsselheem (in het kwaliteitsvenster) dan wel op de website van Hanzeheerd.

Lees hier het jaarverslag van IJsselheem
Lees hier het jaarverslag van Hanzeheerd

De stichting Hanzeheerd is reeds onderdeel van de Stichting IJsselheem Holding, waarbij we ons eind 2022 richten op een juridische fusie waardoor alle locaties ook formeel als IJsselheemlocatie zullen worden aangemerkt.