Hoe kan ik een TV abonnement regelen?

Televisie- en internetaansluiting wonen in een locatie van IJsselheem

Bij IJsselheem kunt u zelf uw televisie- en internetaansluiting voor uw woning regelen. Hieronder leest u hoe u dit kunt doen:

Algemene informatie

  • U kunt uw huidige provider behouden of een nieuwe provider kiezen.
  • IJsselheem biedt via Ziggo de mogelijkheid om een lokale zender te ontvangen. Deze zender geeft onder andere informatie over kerkdiensten, optredens en nieuws vanuit uw locatie.
  • Om een televisieaansluiting aan te vragen, neemt u contact op met de Zorgdesk Ziggo via 0800-7800234 (bereikbaar van 8.00-22.00 uur).
  • Bij het aanvragen van een aansluiting heeft de installateur het nummer op het aansluitkastje in uw kamer en/of het nummer in het deurkozijn nodig (let op: dit is niet uw kamernummer).

Locaties waar het iets anders geregeld is:

Werkeren (Zwolle)

  • Bewoners betalen € 10 per maand voor de televisieaansluiting via IJsselheem (te regelen met de technische dienst).
  • Het staat bewoners vrij om een eigen provider te kiezen.

Brinkhoven (Heerde)

  • Alle appartementen beschikken over een centraal antennepunt voor aansluiting via Ziggo.
  • De kosten voor het standaard Ziggo-pakket zijn inbegrepen bij de huurprijs.
  • Voor oudere televisies biedt onze technische dienst ondersteuning (Arno van der Kolk). Nieuwere televisies kunnen met een COAX-kabel door familie worden aangesloten.
  • Het is niet mogelijk om uitgebreidere pakketten aan te schaffen.

Bongerd (Hattem)

  • Ook hier is het standaard Ziggo-pakket inbegrepen bij de huurprijs.
  • Dankzij glasvezel kan er op deze locatie wel een uitgebreider televisie-abonnement worden afgesloten. Dit dient apart via een particulier abonnement bij Ziggo te gebeuren.

Voldoet dit antwoord aan de verwachtingen?