Hoe kan ik een TV abonnement regelen?
Bij IJsselheem woont u zoals thuis. Dat betekent dat ook de televisie- en internetaansluiting net als thuis functioneren.
Als nieuwe bewoner bent u zelf verantwoordelijk voor het aanvragen van een CAI-aansluiting bij een provider.
U bent vrij om uw eigen provider te houden of te kiezen.
IJsselheem biedt via Ziggo ook de lokale zender aan in de locatie waar de bewoner intrekt. Zo is het mogelijk om kerkdiensten, optredens en informatie van de locatie te volgen via de eigen televisie.
Ziggo kunt u bereiken via Zorgdesk Ziggo via telefoonnummer 0800-7800234. (bereikbaar van 8.00-22.00 uur.)
Bij het aanvragen van een aansluiting vraagt de installateur naar het nummer op het aansluitkastje in de kamer en/of het nummer in het deurkozijn van de kamer (het kamernummer is niet van belang).
Werkeren:
Bewoners van Werkeren betalen € 10 per maand voor CAI aansluiting, standaard pakket via IJsselheem.
Tenzij u een eigen provider kiest.
Brinkhoven (Heerde): In alle appartementen zit een centraal antenne punt voor de aansluiting van Ziggo.
Men maakt dan gebruik van een standaard Ziggo pakket (kosten zitten bij de huurprijs van het appartement in).
De oudere tv's kunnen worden aangesloten door de technische dienst van IJsselheem.
Nieuwere televisies kunnen aangesloten worden met een COAX kabel door u of uw naaste.
Er kunnen geen uitgebreidere pakketten worden aangeschaft voor de televisie.
Bongerd (Hattem): Standaard pakket als boven (kosten zitten bij de huurprijs in)
De Bongerd maakt gebruik van glasvezel: Daarom kan op deze locatie worden gekozen voor een uitgebreider t.v. pakket.
let op: dit moet apart, via een particulier abonnement bij Ziggo worden afgesloten (alleen kosten voor standaardpakket zitten bij de huurprijs in).
Vragen?
Bij vragen kunt u bellen met het Klantcontactcentrum via 088-3394400,
( bereikbaar op werkdagen tussen 08:00-18:00 uur). Zij helpen u graag verder.